utorak, 2. srpnja 2019.

Lista

Pre neki dan sam počela da pravim listu.
Kao Jarac:) imam sklonost ka redu. Ja sam uvek pravila neke liste. Prvo samo u svojoj glavi, a kasnije, kad bi činjenica postalo previše, na papiru. 
Velikodušno preporučujem pravljenje liste.
Koja su pravila, pitaćete? I, zašto bih to uopšte radio?

Radiš to zato što je život konfuzan, a misli još gore, i overthinking po defaultu loše završi. Verujte, znam. Stvari su pregledne tek kad ih postaviš crno na belo. Tako im se uvek možeš vratiti, pročitati ih ponovo, nešto dodati a nešto precrtati. Razumete. Lista je način da svoje misliš logički poslažeš.

Pravila su vrlo prosta naoko, ali većina ljudi ima problem s njima. Jednostavne stvari često samo jednostavno izgledaju. Jer:

pravilo br.1: apsolutno je neophodno da budete apsolutno  iskreni

pravilo br.2: morate imati dva polja (najbolje da ih podelite crtom po sred papira jer su tako najpreglednija) pro i contra

pravilo br.3: pišite sve što vam padne na pamet, u pripadajuću kategoriju, ma koliko vam delovalo trivijalno. Verujte, nije. Đavo je u detaljima.

pravilo br.4: najvažnije pravilo, i u vlas je isto kao prvo. Morate biti apsolutno iskreni. Morate biti svesni svojih mana i loših osobina, propusta i grešaka, i biti dovoljno hrabri da ih stavite na papir. Na papir, da, ili na ekran, jer je vaša glava prevrtljiva, i sklona je da negativne misli blokira i predstavlja ih u lepšem svetlu: izgovori, opravdanja, drugi su krivi etc, etc. Zato je apsolutno neophodno da ih napišete. Verovatno ćete biti šokirani i zgroženi, ali to i jeste poenta. Jer, verujte mi, bićete zgroženi i stvarima koje budete stavili na papir a tiču se drugih stvari, ne samo vas. Ljudi u vašem životu, vaših životnih okolnosti. 
Ponavljam, upravo to je poenta. I naprosto ne možete drukčije, tako morate.

Osim što ništa ne morate. Osim umreti. 

Nema komentara:

Objavi komentar

Zašto nisi

  Malopre mi postaviše pitanje koje su mi verovatno i pre postavljali, samo što nešto ne pamtim. Naime, upitaše me što nisam feministkinja. ...