subota, 11. srpnja 2020.

Marš!

Ne, ajd više stvarno.

Pokušavala sam biti politički korektna koliko god mi moja politički nekorektna svest dopuštala. Trudila sam se da budem razumna i puna razumevanja, da ispoštujem itd.

Ali sad je dosta.

Koji je to virus majke vam koji se pali i gasi kako mu naiđe?? Koji to virus ispoštuje izbore u nekoj državi pre nego se ponovo aktivira?? Kakve su to maske koje se nose zbog smrtonosnog virusa, a da ne postoji procedura uništavanja maski i odeće koju je čovek nosio pri kontaktu s istim?? 

Zašto su oni engleski retardi prognozirali da će u Švedskoj biti koliko? 70 hiljada mrtvih ako ne ispoštuju mere, mada je koliko danas mrtvih u Švedskoj, 5 hiljada?? Bez ikakvih mera, bez policijskog časa, bez širenja paranoje, bez ovaca koje gutaju svaku medijsku ludoriju koja im se servira??


Vau, 5000 mrtvih, sram te bilo, pa jel vidiš kako je virus smrtonosan???


Ne vidim.


Ono što vidim, to su ovce, paranoici i hipohondri koji gutaju sve što im se servira ko ker s maslom, i kojima mozak služi samo toliko da su u stanju da prate stado. Jer koji će ti moj mozak inače?? Mozak ti treba tek toliko da si u stanju da pratiš ostale ovce i blejiš u prazno! Nedobog da uzmeš da ga koristiš za nešto drugo!


Svi vi, sere mi se od vas. Toliko mi je zlo i fizički mučno kad vas slušam kako serete gluposti, da nemam više ni okrajke živaca da se s vama raspravljam. Mislite šta hoćete. Nosite gas maske i čadore i  zaključajte se u podrum i pratite ko retardirani mamlazi svaku naredbu koju vam globalistički Big Brother pošalje s ekrana i boli me kurac više za vas i ceo ovaj imbecilni svet i planetu. 


Svake minute u svetu umire koliko ono hiljada ljudi od gladi, žeđi, nedostatka osnovne higijene, ratova - ali ne, ajmo se zajebavat ovim ptičjim gripom 2.0. jer je to očito najsmrtonosnija stvar ikada. I ne zna joj se kraj. 


Pre sam mislila: koji vam je kurac?? Dal ste normalni??


Sad znam: ne, niste. 


Vi ste najobičnije ovce i kreteni, poslušnička masa koja ili nema mozga ili joj je mozak toliko ispran raznoraznim rijalitijima, kim kardašijan, najnovijim telefonima i netfliksovim sitkomima, brendiranim tašnama i gaćama, imbecilnim fabrikovanim izmišljenim "problemima" Prvog sveta po pitanju tzv. "borbe polova", "seksualnog opredeljenja", "instituisanog rasizma", "belog muškog patrijarhalizma", "društvenog konstrukta pola" itd itd - da je svaka realnost od vas milijardu milja udaljena. Vi živite u sopstvenom mehuru udobnosti, komfora i zaštićenosti, frižider vam je pun, idete redovno kod kozmetičarki, plaćeni ste dovoljno da imate volje i vremena mrčiti budalaštine po Tviteru (znači niste gladni i imate krov nad glavom i jebemvassve retardirane niko nad vama ne vrši opresiju jer da vrši itekako biste znali šta je opresija zaista.

Dabogda svi završili u nekom gulagu u kojem ćete na minus 40, bosi, premeštati neko kamenje levo desno, za jedini obrok u danu dobijati crvljivo meso i naveče vas njih 14 silovati u dupe, za laku noć.

I, ako neko sazna da ste homoseksualni, dabogda vam glavu odsekli, uz službeni tv prenos.

I, ako ste žensko, dabogda vas neko obrezao.

I, dabogda vam američanski avioni došli noću, bombardovali vam selo i ubili dete iz njihovih sopstvenih egoističkih razloga o kojima vi ni pojma nemate a kamoli ste im nešto skrivili.

I, dabogda umrli u Africi vode žedni.

Jer ništa drugo, stoko privilegovana i ignorantska, i ne zaslužujete. Samo vi nosite svoje gas maske, samo se klanjajte agi, samo se ko Rimljani onomad bavite "igrom" dok vas imperatori jebu u šupak kako im se ćefne. 

 Marš od mene. Marš od mene, retardi! 

Ako ste vi ljudi, onda ljudska vrsta više ne zaslužuje da postoji. Budale kretenske, imbecili, izrodi, degenerici. Marš.

Kad će više taj jebeni Ragnarok???
 
p.s. Ne izvinjavam se nikome! Marš stoko u svoj safe place, marš! 

Nema komentara:

Objavi komentar

Zašto nisi

  Malopre mi postaviše pitanje koje su mi verovatno i pre postavljali, samo što nešto ne pamtim. Naime, upitaše me što nisam feministkinja. ...