srijeda, 25. rujna 2019.

Prokleta je... Da.

Postoje zemlje koje sam uvek htela da posetim. Znam da je detinjasto, ali nikad neću prežaliti što nisam otišla na krstarenje Nilom. Ili što nisam bila u Irskoj. Imala sam običaj govoriti da mi je srce u Irskoj, ali da ću, posle smrti, otići na Island. 

S druge strane, ima zemalja u koje nikad nisam imala ni najdalju želju otići, čak ni kad bi mi neko platio kompletan put i boravak, i pride dodao džeparac.  Šta znam, naprimer Španija. Ili Rusija. Ili Kina. Zašto? Zato što nikad nisam nalazila išta u tim zemljama što bi me stvarno zainteresovalo, a po pitanju čega me nije mogao zadovoljiti Google. Prosto nikad nisam imala želju, nit me zanimalo da odem lično.

Međutim, postoji zemlja koju zaista ne volim, i u koju bih otišla samo pod izuzetnim okolnostima - kad ne bih imala nikakav drugi izbor, naprimer, a ticalo se života i smrti. Čak i tada, gledala bih da se što pre vratim, pa makar i u ovu nesretnu zemlju suza. Nebitno. Sve je bolje od te zemlje. 

Nisam je gledala blagonaklono ni pre interneta. Internet je prosto potvrdio sve što sam mislila, i dodao još. Poenta: ako želite zadržati svoje dobro mišljenje o ovoj državi, nikada, ali apsolutno nikada ne idite na internet. Pogotovo yt. Internet uopšte. 

Razlog je prost. U pitanju je država koja vlada svetom, pa tako i internetom, i možete se kladiti u svoju desnu ruku da je najmanje dve trećine ljudi na internetu - iz iste. Količina gluposti na koju ćete nabasati nije opisiva pukim rečima. Počevši od trailera za infantilne, teletabis-filmove u kojem svakom drugom neki mamlaz spašava ceo svet, ili u najmanju ruku razbuca leglo internacionalne mafije golim rukama, sam-samcat, pa sve do zastava koje će na sebe okačiti svaka white trash prikolica u južnjačkoj pripizdini. Ne terajte me da počinjem s idolopoklonstvom spram vojske kojoj je jedino hrabro što čini zadnjih maltene sto godina, to što drka đojstik s bezbedne udaljenosti bacajući bombe na kakav jad i bedu na Blistom Istoku. Žvačući žvaku. Maltene kompletna ta retardirana nacija ubeđena je (još uvek!) kako su njihovi veterani bili tamo da bi pobedili neprijatelje. Ako se iko od tih demi-gods-a udostoji pojaviti bilo gde na internetu, svi ostali somovi koji slučajno veterani nisu, počeće da im govore kako im se zahvaljuju na službi.

Na službi?

Neverovatni imbecilizam nacije koja je tu negde mutno svesna da ih maltene ceo svet mrzi - ili im se u najbolju ruku podsmeva; nemajući pojma, ni dan danas, zašto. Nemajući blage veze da nijedan veteran nije išao da ratuje da bi kretene branio od neprijatelja (koji su potpuno imaginarna tvorevina) već da bi se kolonizovala još jedna zemlja nesretna što ima naftu, i da bi se opravdao blesavo monumentalan vojni budžet koji Senat svake godine izglasava poslušno ko stado ovaca. 


Ne, mulci glupavi. Niste išli da bi "branili" svoju zemlju - ko vam je, koji moj, uopšte objavio rat? - niti ste još manje išli da bi tamo nekim zvekanima doneli "demokratiju i slobodu". Išli ste u osvajački rat. Vi ste najobičnija govna, i sve dok vas bude na ovoj planeti, ljudski rod je osuđen na propast.


Ne bih imala ništa protiv da oni  propadnu. Da Yellowstone sutra eksplodira, ne bih ni prstom makla. Od toga bi ova planeta (sabravši se posle incidenta) mogla imati samo koristi. Kad bi od cele te kvazi-nacije ostala samo rupa, možda bi još i bilo neke šanse za ljudski rod.


Država u kojoj je segregacija postojala do pre četrest godina (službeno) a neslužbeno traje i dan danas, ima muda da bilo kome govori o ljudskim pravima, i smatra se svetlonošom slobode i jednakosti. Neki dan čitam komentar nekog idiota koji kaže: ".... (naziv države) je najmanje rasistička država na svetu. Čikam svakom da mi dokaže suprotno."


Kako nemam ovde onaj smajli za facepalm? 


Mogu veoma dobro da razumem engleski. Poznavanje mi skače za bar 20% ukoliko ga čitam, ne samo slušam. Međutim, mada me na polju mojeg jezika retko ko može nadmašiti u elokventnosti i debati, ne mogu se u to upuštati na engleskom. A i zašto bi, pitaćete?


Šta tebe boli neka stvar za njih? Šta te briga šta prde po internetu? Kakve to veze ima s tobom?


Kao prvo, ako mislite da oni nemaju nikakve veze s vama, razmislite ponovo. Pogledajte šta sami radite. Razmislite koliko vam je bitno da dograbite što bolji telefon. Razmislite koliko vam se dopadaju njihovi filmovi i muzika. Razmislite koliko njihovih javnih ličnosti, iz bilo kojeg polja, poznajete. (Ne brinite, oni ne znaju ni jednu vašu. Tačnije, ne znaju ni gde ste, osim što ste u Sibiru) Razmislite koliko sami razumete engleski. Razmislite koliko ste puta pomislili: da bar moja deca mogu otić tamo!...  


Šta, ne tiču vas se? Nikako na vas ne utiču? Ma da.



Kao drugo, muka mi je. Muka mi je od količine proseravanja i debiliteta. Muka mi je od trcanja o zemlji meda i mleka u kojoj duga sija nad svakom kućom (i zastavom). 


Jedino vezani za srednjevekovne sprave španske Inkvizicije eventualno bi priznali da su im ulice prazne jer se niko od njih ne usuđuje ulicama da hoda. 


Jedino mučeni, priznali bi vam da nijednom detetu nije dozvoljeno da bude u parku ili igralištu bez pratnje odraslih. 


Jedino kad bi ih vezali konjima za repove, priznali bi da imaju najvišu stopu kriminala na planeti, da su svetu dali najviše serijskih ubica, da njihova policija vodi rasne ratove, da imaju koledže na kojima se predaje nešto što se zove "Lezbejski ples" - parafraziram, ali "lezbejski" i "ples" je sigurno.  


Jedino da ih tučete po ušima priznali bi da je još i dobro što ne izlaze na ulice, jer ih je dve trećine monstruozno debelo, i uplašili bi svakog ko bi ih ugledao na ulici kakvog evropskog grada. 


Jedino da ih razapnete, priznali bi da sopstvenu decu tove ko svinje za klanje odvratnom tzv. brzom hranom koja se "hranom" može zvati samo zato što su iznašli formulu koja dobro podražava ukus hrane, dok zapravo jedu isto ono što bi i alhemičar u Srednjem veku napravio - s tim što to niko ne bi jeo. Ne ovde. Niti bilo gde. 


Jedino da im stavite pištolj na čelo priznali bi da iz srednjih škola izlaze nepismeni, poznavajući spelovanje svog jezika manje od mene, kao i da su zemlja koja je izmislila tv-evangeliste za koje bi, da ga ima, postojala posebna vrsta pakla.



Ali, ni da ih naterate, ne bi priznali koliko su retardirana, fabrička, veštačka nacija bez kulture, bez istorije, bez identiteta. To su ljudi koji se identifikuju s Transformersima, o čemu više pričamo? To je država u kojoj je 80% stanovništva religiozno, a bar pola od toga je religiozno extremno. Uvek se smejem kad pominju svoje "starine" pa kažu: Oooo, ova je kuća stara, izgrađena je ranih tridesetih. Kad bi takvu glupost izjavio Evropljanin, umočili bi ga u katran i proneli ulicama ko strašilo da mu se sav svet smeje. 


Oh, pa ne može svako imati evropsku kulturu, nije fer! Tačno, ne može. Onda bi možda mogli poznavati sopstvenu istoriju, a što nije tačno. Kreteni ne znaju ni kad su se odcepili od UK. To je početak vaše državnosti, idioti! Pre toga niste ni postojali! To ja znam, a nemam (na sreću) nikakve veze s vama! Bogovi!


Nacija koja danas vlada svetom ima - ili joj je od strane vlade nametnuta - životno bitnu potrebu da neprestano živi u strahu. Prvo su to bili Rusi. Onda Satanisti (ko se seća masovne histerije osamdesetih koja je upropastila nebrojene živote i karijere, temeljena na sramotno jadnoj izmišljenoj fikciji, lažnim svdočanstvima i navođenju dece da daju lažna priznanja?) To su čak i oni, mulci, deset godina kasnije priznali. Ne, nisam čitala te knjige i novinske kolumne danas kad već svi znaju da je cela stvar bila izmišljena. Čitala sam ih onda, osamdesetih, dok se sve to dešavalo. Bila sam dete, ali je moja reakcija bila: ko, jebote, može da poveruje u ove gluposti??! 


Pa. Oni su svi poverovali. 


Odrasli, obrazovani ljudi. Neverovatno.


Nakon Satanista, došli su teroristi. Jel uviđate obrazac? Taj narod mora neprestano nečeg da se plaši. Vanredno zanimljiv fenomen za istoričare ako se ikada desi najbolji scenario, to jest oni propadnu u ambis i ostave budućim naraštajima da ih temeljno proučava.


 Ne bi li sprečili ponovno dizanje jednog takvog čudovišta. 


Ne zanima me mnogo onaj mizeran procenat u toj državi koji misli drugačije, koji je svestan, i koji se kaje, stidi i plaši za sopstveni narod (s pravom). Njih je toliko malo da su kolateralna šteta. Ponekad moraš, da bi sačuvao obraz, ostat uz svoj narod ma koliko retardiran bio. I s njim umreti. Tih da se na prste ruku izbroje mi je žao, ali jebi ga. Karma! Istorija! Sve se ponavlja. Sad je došao red na vas (nadam se). Žalite se upravi vodovoda. 



Kad bi ovo ikad pročitao jedan od njih, kao što nema šanse, rekao bi mi (samo citiram, zapravo, ono što i inače govore po internetu): a šta bi svet  bez nas???



Ne bih da zvučim ko blesavi nacionalista, ali mogu odgovoriti: a šta bi bilo od sveta da nikad nije bilo Edisona koji je tipičan izdanak vaše nacije: ogavni, lažljivi oportunista koji gazi sve pred sobom i zabija nož u leđa svakom na kog naiđe, operisan od stida i srama, glumeći Hrišćanina a klanjajući se zlatnom teletu zapravo, profitu? Psihopata? Bila sam oduševljena kad ste izabrali današnjeg predsednika, jer je to prvi predsednik u vašoj istoriji koji vas autentično prezentuje, koji je pravi izdanak vaše nacije. Kad se pogledate u ogledalo, vi možete videti njega. Što se žalite? Pa to ste vi!



Ne, niste vi izmislili internet. Izmislili su ga Englezi. Vi ste u stanju izmisliti jedino FB, i manijaka koji vas špijunira preko istoga. Pomenuh li ogledalo? Ajde se pogledajte još jednom. I to ste vi. 



Bitno je da znate koliko je ljudi Staljin ubio - da se zna, nisam nikakav poštovalac Staljina, nit Rusije, daleko bilo! - al žmurite na Nixona i McCarthy-ja. O onom debilu s pola mozga (majmunskog), Bushu, neću ni da pričam. On i nije bio dovoljno pametan da špijunira i lažno optužuje i trpa u zatvor rođeni narod. 


Zato je znao kako da vodi osvajačke ratove po svetu - ali ne uzimajte me za ozbiljno kad ovo kažem! Svi su ratovi osvajački. Kad bi bar bili pošteni ko Hića pa priznali zašto ih vodite, umesto da mi u lice mašete zastavama i veteranima. Samo se o tome radi. 


Kad bi iko ovo čitao, možda bi ostao zgrožen takvom netrpeljivošću spram nacije s kojom (kao) nikakvih dodira nema. Neko bi me nazvao nacionalistom i rasistom (? ne vidim zašto, većina je njih bela). Ali smučilo mi se više da ćutim jer se iznerviram svaki put kad odem na internet. Bar pet puta u danu neka me budala s one strane bare iznervira svojim imbecilizmom. Pa ne mogu da vežem oči, i ignorišem bukvalno sve što na mreži nađem, a verujte mi da, gde god na mreži odete, definitivno ćete naleteti na nekog od njih. Svugde su. Prosto im ne možete pobeći. Pa šta što me nerviraju?


Možda bi bilo dobro da nerviraju i vas. Hm?



p.s. Ima ih još. Zemalja. Ovo nije jedina, mada je najgora. O drugima ću govoriti u sledećim postovima. 

Nema komentara:

Objavi komentar

Zašto nisi

  Malopre mi postaviše pitanje koje su mi verovatno i pre postavljali, samo što nešto ne pamtim. Naime, upitaše me što nisam feministkinja. ...